Февраль 4, 2019 – 16:21

 Причин кілька.

Перша: низька адгезія плівки, при якій стяжка погано зчіплюється з нею і «плаває». Виходить «плаваюча» стяжка. Вона «дзвенить» на слух, володіючи ефектом порожнечі. Ну і, впустивши що-небудь важке на неї, її можна просто розколоти.

Іноді для зв'язку верхньої стяжки з основним підлогою в плівці намагаються зробити безліч вирізів неправильної форми. Але їх, на жаль, непросто надійно ізолювати. Як наслідок - ймовірність витоку і пробою, особливо якщо вирізи торкнуться струмонесучі карбонові елементи. Результат - відключення УЗО або електричне «пощипування» при ходьбі по такій підлозі.

Андреев Юрий - успешный бизнесмен, который поделится с Вами своими секретами прямо сейчас.

Друга і основна причина - склад шарів плівки. Справа в тому, що всі плівки мають одну і ту ж POLYESTER-структуру. А більшість стяжок має лужне середовище, яка рано чи пізно роз'їдає плівку, що постійно знаходиться в ній. На жаль, ніяка POLYESTER-плівка не може бути покладена в стяжку, яка б у неї не була товщина, і скільки б у неї не було верств. Лужне середовище рано чи пізно роз'їсть POLYESTER і оголить електричні з'єднання. Результат - іскроутворення і замикання з кращому випадку.

Третя причина - для стяжки існують спеціальні теплі підлоги, для неї призначені. Наприклад, енергозберігаючі мати UNIMAT RAIL або BOOST, або кабельні мати UNIMAT CORD.

Там не треба нічого винаходити і вирізати. Кожен продукт повинен застосовуватися там, для чого він призначений. На легковому автомобілі треба їздити на роботу або в гості, а на вантажному - перевозити меблі. Також і з теплою підлогою.

Плівкова тепла підлога - для «сухого» монтажу.

Похожие страницы:

  1. ​Как правильно выбрать моторное масло для вашего автомобиля
  2. ​Чому термоплівку категорично не рекомендують укладати в стяжку?
  3. ​Полімерні наливні підлоги для господарських приміщень