Июнь 14, 2018 – 17:25

Для визначення швидкості початку поздовжнього аквапланування використовуємо нові шини, які спочатку обкачуємо на асфальтовому п'ятачку, роблячи по п'ять кіл в кожну сторону.

По дорозі до ділянки поздовжнього аквапланування виконуємо калібрування обладнання на швидкості 60 км / ч. Електронний мозок вимірювальної системи уточнює співвідношення швидкостей руху автомобіля (за даними GFS) і обертання лівого переднього і правого

Профессиональный autoremont окажет Вам свои услуги по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.

Перед вимірюванням «чіпляємо» автомобіль до «рельсу». Ця напрямна, прокладена вздовж ділянки для оцінки аквапланування, необхідна, щоб звести до мінімуму ризик вильоту автомобіля в сторону. Набираємо швидкість 50 км / год і, заїхавши лівими колесами на семімілліметровий шар води, натискаємо педаль газу в підлогу, змушуючи машину прискорюватися. Зі збільшенням швидкості ліве переднє колесо поступово спливає і, втрачаючи контакт з асфальтом, починає прослизати під дією крутного моменту. Коли різниця в швидкостях обертання лівого переднього (буксує) і правого заднього (котиться) коліс досягає 1S%, вимірювальний комплекс фіксує швидкість машини no GPS. Це і є швидкість початку аквапланування. Щоб отримати достовірний результат, вправу повторюємо п'ять-шість разів.

поперечне аквапланування

Щоб оцінити здатність шин чинити опір поперечному аквапланування, використовуємо величину середнього залишкового бічного прискорення (воно пропорційно силі, з якою вже спливає в калюжі автомобіль ще чіпляється за дорогу) в діапазоні швидкостей 60-90 км / ч. Випробування проводимо на асфальтовому кільці діаметром 200 метрів, на якому розташована ділянка аквапланування -сектор довжиною близько 20 метрів, залитий шестіміллі-метровим шаром води.

На перше коло заходимо на 50 км / ч. Підтримуючи постійну швидкість, фіксуємо кут повороту бублика і, рухаючись по колу, в'їжджаємо на ділянку аквапланування. Якщо автомобіль починає сповзати назовні, коригуємо траєкторію. Вимірювальний комплекс автоматично фіксує швидкість при в'їзді на залитий водою ділянку і величину залишкового прискорення. З кожним колом збільшуємо швидкість на S км / год, поки автомобіль не втратить зчеплення з дорогою і відцентрова сила не виштовхне його з дуги по дотичній до неї. На підставі отриманих результатів обчислюємо середнє значення залишкового бічного прискорення в заданому діапазоні швидкостей.

Поперечний аквапланування небезпечно не тільки распрямлением траєкторії, через що виникає загроза не вписатися в поворот. Куди страшніше втрата стійкості, коли після завершення аквапланування автомобіль з вивернутими колесами миттєво відновлює зчеплення. Це здатне спровокувати настільки різкий занос, що навіть досвідчений випробувач не зможе утримати машину на дорозі.

Похожие страницы:

  1. ​Особенности Вашего идеального потолка
  2. ​Аквапланирование: продольное и поперечное
  3. ​Как найти грамотного дизайнера интерьера?
  4. ​Види замків для сталевих дверей
  5. ​Наливна підлога під дерево