GPS-трекер: як обдурити і як боротися з обманом З появою і активним впровадженням систем автоматичного GPS-моніторингу проблем у водіїв, нечесних на руку, значно додалося. Це цілком зрозуміло, адже, як свідчать незаперечні факти, завищення витрат палива на 20-30% за кожен рейс для досвідченого водія вже стало нормою.
Вы сможете приобрести оригинальный gps трекер по самой выгодной стоимости на сегодняшний день.
Найпростіші способи несанкціонованого використання палива підприємства - експлуатація транспорту в особистих цілях, зрив графіка поставок, перевищення допустимої швидкості і ін. Пошук можливості обійти тотальний контроль місцеположення ТЗ та контроль витрачається палива з боку GPS-трекера і програм спостереження стимулює народних умільців до пошуку всіляких хитромудрих рішень , які можна класифікувати за способом впливу на GPS-трекер, а саме:
механічні пошкодження;
глушіння корисного сигналу;
спроби корекції програмного забезпечення.
На кожному з таких способів зупинимося трохи докладніше.
Як обдурити GPS-трекер
Найпростіший спосіб вийти з-під контролю системи GPS-моніторингу - виведення її з ладу шляхом нанесення механічного пошкодження. Досягти поставленої мети в цьому випадку можна, подавши на схему підвищена напруга або ж просто відключивши систему стеження. Інший простий і ефективний спосіб відв'язатися від настирливого контролю - накрити передавач алюмінієвої каструлею або ж шматком фольги достатнього розміру, що дозволить знизити рівень корисного сигналу до мінімуму.
«Просунуті» королі доріг часто вибирають більш хитромудрі і елегантні технічні способи. Один з них - глушіння робочих частот, на яких працюють GLONASS, GSM або GPS-трекери. При цьому придушуватися можуть як окремі системи, так і їх комплекс.
Як з цим боротися
Якби творці систем GPS-моніторингу не передбачали подібні хитрощі водіїв, вся розмова про ефективність і перспективності систем стеження виявився б порожнім. До взаємного задоволення водіїв, самих виробників та їх представників ефективні методи протидії подібним хитрощів вже давно апробовані і довели свою дієвість.
Так, у разі несанкціонованого відключення датчика GPS-трекера від зовнішнього джерела напруги функції харчування приймає на себе резервний вбудований акумулятор.
Передбачений варіант і для випадку нейтралізації / придушення сигналу трекера вищеописаним способом. Впорається з проблемою дозволяє вбудований блок пам'яті об'ємом до 1 Мб. Цього обсягу виявляється цілком достатньо для збереження в пам'яті до декількох сот тисяч точок. З практичної точки зору для встановлення об'єктивної картини переміщення транспорту в межах двотижневого маршруту, як правило, виявляється достатньо і 100 тис. Точок. Після виходу трекера з «мертвої» зони оператору сервера буде передана вся збережена інформація.
Програмне втручання в роботу сучасних систем GPS-моніторингу практично неможливо, що підтверджено неодноразовими достатньо професійними, але безрезультатними спробами. Єдиними ефективними способами обману свого керівництва в цьому випадку залишається «відмотування» трекера під час його перебування в мертвій зоні або ж редагування даних на кінцевому сервері. Зі зрозумілих причин ймовірність реалізації обох сценаріїв прагне до нуля.
Ймовірність обману GPS-трекера та диспетчерської служби зберігається в одному-єдиному випадку: якщо сам персонал відділу логістики дивиться на періодично виникаючі старанність у роботі трекера «крізь пальці». Разом з тим, значно вірогідніше ситуація, коли виведені з ладу в результаті коротких замикань датчики записуються на рахунок водія - любителя експериментів.
Надійність інновацій від MapOn
Технології, що використовуються в MapOn для захисту трекера, не залишають шансів на несанкціоноване втручання в процес контролю заповзятливих водіїв та інших сторонніх осіб. Як програмна, так і апаратна частина надійно захищені. Всі можливі варіанти навмисного псування трекера свідомо приречені на невдачу. Побічно це підтверджується популярністю MapOn в Європі, де цій системі контролю належить одне з провідних місць.
Похожие страницы: