Будівництво доріг як національна ідея

Октябрь 2, 2014 – 05:11
каток

"Цілком очевидно, що поганий стан доріг є об'єктивним обмежувачем зростання економіки Росії, відбивається негативним чином на безпеці, екології" В.В.Путін

 

Всім нам відомо вислів про те, що в Росії дві біди - дурні і дороги.

 

Але чи так це? Дороги ж не з'являються самі по собі? Історія першого будівництва доріг в Росії триває не одне сторіччя.Хтось адже їх будує?

 

Так чи не самі дурні цим і займаються?

 

Сніг сходить разом з асфальтом.Сніг тане і перетворюється на невиразне місиво з води, землі і асфальту.Пройде ще трохи часу і вся ця каша під ногами висохне, залишивши після себе традиційні для нашої реальності діри на дорогах.

 

А далі все по накатаній: обіцянки виправити ситуацію і незадоволені працівники ЖКГ, які накладають чергові "латки" на наслідки приходу весни.Так в чому проблема?

 

19 лютого 2013 на засіданні колегії комітету дорожнього господарства Саратовської області голова комітету Микола Чуриков озвучив основні причини поганого стану саратовских доріг.У список негативних факторів увійшли зношеність основних фондів, відсутність високотехнологічного обладнання, висока вартість кредитних ресурсів, низька середня зарплата співробітників автодорожніх підприємств.Причому, судячи зі слів чиновника, швидкого вирішення ситуації чекати не доводиться, оскільки швидкість руйнування доріг значно перевищує темпи фінансування галузі.

 

Саратовським дорогам був винесений невтішний "діагноз" - стан мережі в області досягла критичного рівня."Недоремонту доріг, за останні 6 років - 86% від загальної протяжності.

 

Проблема носить не галузевий, а соціально-економічний характер ", - розповів Чуріков.

 

Значення розвитку автомобільних доріг в Росії важко переоцінити.Зараз це проблема має особливе значення в житті країни. Згідно зі статистикою, близько 40% сіл не мають зв'язку з мережею доріг загального користування.

 

І якщо становище найближчим часом не зміниться, якість життя значного числа росіян ніяк не покращиться, інші нацпроекти не зможуть реалізовуватися фізично.Відсутність нормальних доріг також негативно позначається і на економічному розвитку в районах Саратовської області.

Источник: pda.vzsar.ru

Похожие страницы:

  1. Будівництво Гаража під Ключ
  2. Будівництво Фахверк під Ключ
  3. Будівництво Заводу під Ключ
  4. Будівництво Кортів під Ключ